25.9 C
Karachi
Friday, April 19, 2024

یہ غذائیں دل کے دورے کے خطرے کو بہت حد تک کم کرسکتی ہیں

ضرور جانیے

آج کل نہ صرف بزرگوں بلکہ نوجوانوں میں بھی دل کے امراض کی شرح خطرناک حد تک بڑھ گئی ہے۔

دل کی صحت ہر ایک کے لئے اولین ترجیح ہونی چاہئے کیونکہ یہ پورے انسانی جسم کو چلاتا ہے۔

دل کی صحت کا خیال رکھنے سے فالج کے امکانات کو نمایاں طور پر کم کیا جاسکتا ہے۔ دل کی بیماریوں سے بچنے کے لئے اپنی غذا کا خیال رکھنا پہلی ترجیح ہے۔

دل کی بیماریوں سے بچنے کے لئے مندرجہ ذیل کھانوں کا استعمال کریں۔

اومیگا تھری فیٹی ایسڈ ز سے بھرپور غذائیں کھائیں

اومیگا تھری فیٹی ایسڈز سے بھرپور غذائیں کھانا دل کی صحت کے لیے بہترین انتخاب ہے۔ یہ غذائیں ٹرائی گلیسرائڈز کو کم کرنے اور جسم میں سوزش کو کم کرنے میں مدد کرتی ہیں۔

اومیگا تھری سے بھرپور غذائیں جیسے مچھلی، اخروٹ اور السی کے بیج بلڈ پریشر کی سطح کو برقرار رکھنے اور جسم میں خراب کولیسٹرول کو کم کرنے میں مدد دیتے ہیں۔

خالص گندم سے بنی غذائیں

گندم کی پوری خوراک میں فائبر کی مقدار زیادہ ہوتی ہے جو بلڈ شوگر لیول کو برقرار رکھتے ہوئے ذیابیطس اور امراض قلب کے خطرے کو کم کرکے دل کی صحت کو بہتر بناتی ہے۔

پھلوں اور سبزیوں کا استعمال

پھل اور سبزیاں وٹامن اے، سی اور ای کے ساتھ ساتھ پوٹاشیم اور فولک ایسڈ سے بھرپور ہوتی ہیں۔ یہ تمام غذائی اجزاء دل کی بیماریوں کے خطرے کو کم کرنے میں مدد کرتے ہیں۔

سیچوریٹڈ چربی کا کم استعمال

گوشت میں سیچوریٹڈ چربی زیادہ ہوتی ہے۔ یہ ایل ڈی ایل کولیسٹرول کی سطح کو بڑھا کر شریانوں کو بند کرسکتا ہے۔

چربی کی مقدار کو کم کرنے کے لیے پتلا گوشت استعمال کریں، گوشت کو گھی اور سرسوں کے تیل میں پکائیں۔

ڈیری مصنوعات کا متوازن استعمال

دودھ اور دودھ کی تمام مصنوعات کو صحت مند سمجھا جاتا ہے، لیکن جب بڑی مقدار میں استعمال کیا جاتا ہے، تو ان میں موجود چربی بھی خراب کولیسٹرول کی سطح کا سبب بن سکتی ہے.

ڈیری مصنوعات جیسے پنیر اور آئس کریم میں سیچوریٹڈ فیٹس کی مقدار زیادہ ہوتی ہے جو ہارٹ اٹیک کا سبب بن سکتی ہیں۔

پسندیدہ مضامین

صحتیہ غذائیں دل کے دورے کے خطرے کو بہت حد تک کم...