25.9 C
Karachi
Saturday, February 24, 2024

وٹامن بی 12 کی کمی کے نقصانات

ضرور جانیے

لاہور: وٹامن بی 12 خون کے سرخ خلیات کی پیداوار، اعصابی نظام کے افعال اور ڈی این اے کی ترکیب کے لیے ضروری غذائی اجزاء ہے۔ وٹامن بی 12 کی کمی بہت سے صحت کے مسائل کا سبب بن سکتی ہے ، جن میں تھکاوٹ ، کمزوری ، خون کی کمی ، اعصابی مسائل اور ذہنی مسائل شامل ہیں۔

وٹامن بی 12 کی کمی ان لوگوں میں عام ہے جو سبزی خور غذا پر بہت زیادہ انحصار کرتے ہیں ، کیونکہ وٹامن بی 12 بنیادی طور پر جانوروں کی مصنوعات میں پایا جاتا ہے۔ مزید برآں ، کچھ ادویات ، جیسے اینٹی بائیوٹکس اور میتھوٹریکسٹ ، وٹامن بی 12 کی کمی کا سبب بن سکتی ہیں۔

وٹامن بی 12 بنیادی طور پر گوشت ، مچھلی ، انڈے اور ڈیری مصنوعات میں پایا جاتا ہے۔ سبزی خوروں اور سبزی خوروں کو وٹامن بی 12 کی کمی کو روکنے کے لئے سپلیمنٹ لینا چاہئے۔ وٹامن بی 12 جذب کرنے کی صلاحیت عمر کے ساتھ کم ہوسکتی ہے.

معدے اور آنتوں کے مسائل

معدے یا آنتوں کے مسائل ، جیسے معدے کی سرجری ، السرٹیو کولائٹس یا کروہن کی بیماری ، وٹامن بی 12 جذب میں مداخلت کرسکتے ہیں۔

ذیابیطس اور گردے کی بیماری

وٹامن بی 12 کی کمی ان دونوں بیماریوں کے خطرے کو بڑھا سکتی ہے۔

وٹامن بی 12 کی کمی کی علامات

تھکاوٹ، کمزوری، پٹھوں میں درد، اعصابی مسائل، چلنے پھرنے میں دشواری، ذہنی صحت کے مسائل، جیسے ڈپریشن اور الجھن۔

اگر آپ کو ان میں سے کوئی بھی علامات ہیں تو، اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کریں. ڈاکٹر آپ کے خون میں وٹامن بی 12 کی سطح کی جانچ کرے گا. اگر آپ میں وٹامن بی 12 کی کمی ہے تو ، آپ کا ڈاکٹر سفارش کرسکتا ہے کہ آپ سپلیمنٹ لیں۔

وٹامن بی 12 کی کمی کو کیسے دور کیا جائے؟

ایک صحت مند غذا کھائیں جس میں گوشت ، مچھلی ، انڈے اور ڈیری مصنوعات شامل ہیں۔ سبزی خور وٹامن بی 12 سپلیمنٹ لے سکتے ہیں۔ اگر آپ کو پیٹ یا آنتوں کے مسائل ہیں تو اپنے ڈاکٹر سے بات کریں.

ڈسکلیمر: پیارے قارئین، ہماری خبر پڑھنے کے لئے آپ کا شکریہ. یہ خبر صرف آپ کی معلومات کے لئے لکھی گئی ہے. ہم نے اسے لکھنے کے لئے عام علم کی مدد لی ہے۔ اگر آپ کہیں بھی اپنی صحت کے بارے میں کچھ پڑھتے ہیں تو اسے لینے سے پہلے ڈاکٹر سے مشورہ کرنا یقینی بنائیں۔

پسندیدہ مضامین

صحتوٹامن بی 12 کی کمی کے نقصانات