29.9 C
Karachi
Saturday, February 24, 2024

جگر کی صحت کے لیے فائدہ مند اور نقصان دہ غذائیں کونسی ہوتی ہیں؟

ضرور جانیے

جگر کو صحت مند رکھنا مجموعی صحت کے لئے ضروری ہے۔

جگر کو متاثر کرنے سے جگر کی بیماریوں کے ساتھ ساتھ میٹابولک خرابیوں کا خطرہ بھی بڑھ جاتا ہے۔

تاہم، جگر کی بیماریوں کے خطرے کو بڑھانے والے تمام عوامل کو روکنا بہت مشکل ہے، لیکن کچھ کھانے اور مشروبات کا استعمال جگر کی صحت کو بہتر بنا سکتا ہے.

کچھ غذائیں اور مشروبات جگر کی صحت کے لیے فائدہ مند ہوتے ہیں جبکہ کچھ غذائیں اس کے لیے نقصان دہ ہوتی ہیں۔

سب سے پہلے، ان کھانوں کے بارے میں جانیں جو جگر کے لئے اچھے ہیں

کافی

جگر کی صحت کو بہتر بنانے کے لئے کافی بہترین مشروب ہے۔

تحقیقی رپورٹس سے معلوم ہوا ہے کہ کافی پینے سے جگر کو بیماریوں سے بچایا جاسکتا ہے۔

محققین نے بتایا کہ کافی جگر کے نقصان کے خطرے کو کم کرتی ہے جبکہ جگر کے کینسر کے خطرے کو بھی کم کرتی ہے۔

یہاں تک کہ اگر کوئی شخص جگر کے دائمی امراض میں مبتلا ہے تو کافی پینے سے قبل از وقت موت کا خطرہ کم ہوجاتا ہے۔

جو کا دلیہ

جو کا دلیہ فائبر کا ایک بہترین ذریعہ ہے۔

فائبر ایک ایسا غذائی اجزاء ہے جو نظام ہاضمہ کے لیے بہت ضروری ہے اور اس میں موجود فائبر کی اقسام جگر کے لیے فائدہ مند ہیں۔

ایک تحقیق میں دریافت کیا گیا کہ جو کے دلیہ میں موجود فائبر مدافعتی نظام کو مضبوط بناتا ہے اور سوزش سے لڑنے میں مدد دیتا ہے جبکہ ذیابیطس اور موٹاپے کا خطرہ بھی کم کرتا ہے۔

چوہوں پر کی گئی ایک تحقیق کے مطابق اس دلیہ میں موجود فائبر سے جگر پر جمع ہونے والی چربی کی مقدار کم ہوجاتی ہے۔

سبز چائے

سبز چائے کو صحت بخش مشروب سمجھا جاتا ہے اور شواہد سے پتہ چلا ہے کہ یہ جگر کی صحت کو بہتر بناتا ہے۔

ایک تحقیق سے معلوم ہوا ہے کہ سبز چائے پینے سے ان لوگوں کو فائدہ ہوتا ہے جو چربی جگر کی بیماری میں مبتلا ہوتے ہیں۔

ایک اور تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ سبز چائے پینے والوں میں جگر کے سرطان کا خطرہ کم ہوتا ہے۔

لہسن

ایک تحقیق سے معلوم ہوا ہے کہ لہسن کی لونگ کا استعمال چربی والے جگر کے خطرے کو کم کرتا ہے۔

ایک اور تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ لہسن کا استعمال جگر کے کینسر کے خطرے کو کم کرسکتا ہے۔

بیریز

بلیو بیری سمیت دیگر بیریز میں موجود اینٹی آکسائیڈنٹس جگر کو عمر سے متعلق نقصان سے بچاتے ہیں۔

متعدد تحقیقی رپورٹس میں دریافت کیا گیا ہے کہ بلیو بیری کا استعمال جگر کے نقصان کے خطرے کو کم کرتا ہے۔

ایک تحقیق سے معلوم ہوا ہے کہ عمر بڑھنے سے جگر کی بیماری کا خطرہ بڑھ جاتا ہے لیکن بلیو بیری کا استعمال اس خطرے کو کم کرسکتا ہے۔

انگور

انگور، خاص طور پر سرخ اور جامنی انگور، میں بہت سے نباتاتی مرکبات ہوتے ہیں جو جگر کی صحت کے لئے فائدہ مند ہیں.

تحقیقی رپورٹس میں دریافت کیا گیا ہے کہ انگور یا اس کا رس جگر کی سوزش کو کم کرتا ہے، اینٹی آکسیڈنٹ کی سطح میں اضافہ کرتے ہوئے خلیوں کو پہنچنے والے نقصان سے بچاتا ہے۔

گریپ فروٹ

گریپ فروٹ میں اینٹی آکسائیڈنٹس ہوتے ہیں جو جگر کو بیماریوں سے بچاتے ہیں۔

جانوروں کی تحقیق سے معلوم ہوا ہے کہ یہ پھل جگر کو چوٹ لگنے سے بچاتا ہے۔

تحقیقی رپورٹس سے یہ بھی معلوم ہوا ہے کہ انگور میں موجود اینٹی آکسائیڈنٹس جگر کی سوزش کو کم کرنے میں مدد دیتے ہیں۔

مچھلی

مچھلی میں اومیگا تھری فیٹی ایسڈ ہوتا ہے، ایک قسم کی چربی جو سوزش کو کم کرتی ہے اور امراض قلب کے خطرے کو کم کرتی ہے۔

2016 کی ایک تحقیق میں پایا گیا کہ اومیگا -3 فیٹی ایسڈ جگر کی چربی کی سطح کو کم کرتا ہے.

گریاں

میوے میں صحت مند چربی، اینٹی آکسائیڈنٹس، وٹامن ای اور نباتاتی مرکبات جیسے کئی اجزاء ہوتے ہیں جو دل کے ساتھ ساتھ جگر کی صحت کے لیے بھی فائدہ مند ہوتے ہیں۔

ایک تحقیق سے معلوم ہوا ہے کہ غذا میں میوے کا زیادہ استعمال چربی والے جگر کی بیماری کے خطرے کو کم کرتا ہے۔

اسی طرح ایک اور تحقیق میں دریافت کیا گیا کہ میوے کھانے کی عادت چربی والے جگر کی بیماری سے تحفظ فراہم کرتی ہے۔

زیتون کا تیل

زیتون کا تیل دل اور میٹابولک صحت کے لئے انتہائی فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔

لیکن جگر کی صحت پر بھی اس کے مثبت اثرات مرتب ہوتے ہیں۔

ایک تحقیق کے مطابق زیتون کے تیل سے بھرپور غذا عمر رسیدہ افراد میں چربی جگر کے امراض کے خطرے کو کم کرتی ہے۔

دیگر تحقیقی رپورٹس میں بھی اسی طرح کے نتائج سامنے آئے ہیں اور ان سے معلوم ہوا ہے کہ زیتون کا تیل خون کے بہاؤ کو بہتر بناتے ہوئے جگر میں چربی کے ذخائر کو کم کرتا ہے۔

اب ان غذاؤں کے بارے میں بھی جان لیں جو جگر کے لیے نقصان دہ ہیں۔

چائنيز

بہت زیادہ چینی کھانے سے جگر کی صحت پر منفی اثرات مرتب ہوسکتے ہیں کیونکہ اس عضو کا کام چینی کو چربی میں تبدیل کرنا ہوتا ہے۔

اگر آپ بہت زیادہ چینی کا استعمال کرتے ہیں تو جگر بہت زیادہ چربی بنانے لگتا ہے جو اس کے ارد گرد جمع ہوجاتی ہے۔

چربی کا زیادہ استعمال

زیادہ چربی والی غذائیں کھانے سے چربی والے جگر کا خطرہ بھی بڑھ جاتا ہے۔

زیادہ چربی والی غذائیں کھانے سے جگر کے افعال متاثر ہوتے ہیں اور آہستہ آہستہ سوزش پیدا ہوتی ہے جس سے عضو کو نقصان پہنچتا ہے۔

نمکین غذائیں بھی نقصان دہ ہیں

زیادہ نمک والی غذائیں وزن میں اضافے کا باعث بنتی ہیں اور چربی جگر کی بیماری کی ایک عام وجہ ہیں۔

فاسٹ فوڈ

فاسٹ فوڈ میں چینی، نمک اور چربی کی مقدار زیادہ ہوتی ہے اور ان تینوں کے اثرات کا ذکر اوپر کیا جا چکا ہے۔

یعنی فاسٹ فوڈ جگر پر چربی جمع ہونے کی شرح میں اضافہ کرتا ہے۔

سرخ گوشت کا زیادہ استعمال

سرخ گوشت میں چربی کافی زیادہ ہوتی ہے اور اس کا بہت زیادہ استعمال جگر کے ارد گرد چربی جمع کرنے کا سبب بن سکتا ہے۔

سفید ڈبل روٹی اور چاول

سفید روٹی اور چاول کو انتہائی پروسیس کیا جاتا ہے ، جس کے نتیجے میں فائبر کی مقدار کم ہوجاتی ہے۔

ان میں فائبر کی مقدار کم ہونے کی وجہ سے بہت زیادہ کھانے سے بلڈ شوگر لیول بڑھ جاتا ہے اور یہ جگر کو بھی نقصان پہنچاتا ہے۔

پسندیدہ مضامین

صحتجگر کی صحت کے لیے فائدہ مند اور نقصان دہ غذائیں کونسی...