30.9 C
Karachi
Tuesday, April 23, 2024

روزانہ ملٹی وٹامن کا استعمال غذائی بایومارکرز کو بہتر بناتا ہے

ضرور جانیے

صحت مند عمر رسیدہ مردوں پر کی جانے والی ایک 6 ماہ کی تحقیق سے پتہ چلا ہے کہ ہر روز ملٹی وٹامن سپلیمنٹ کرنے سے غذائیت کے اہم بائیومارکرز پر مثبت اثر پڑ سکتا ہے۔ مطالعے سے یہ بھی پتہ چلا ہے کہ غذائیت کی حالت میں ان تبدیلیوں کا سیلولر فنکشن کے ساتھ براہ راست تعلق ہوسکتا ہے ، جیسا کہ فرد کے خون کے خلیوں کی آکسیجن کی کھپت سے ماپا جاتا ہے۔ ان نتائج سے پتہ چلتا ہے کہ ملٹی وٹامن سپلیمنٹ افراد کو عمر بڑھنے کے ساتھ ساتھ صحت مند رہنے میں مدد کرنے کے لئے ایک اہم آلہ ہوسکتا ہے۔

اس سے قبل کی تحقیق میں صحت کو بہتر بنانے اور بیماری کے خطرے کو کم کرنے میں ملٹی وٹامنز کی تاثیر کے بارے میں متضاد نتائج ملے ہیں۔ اس مسئلے کو حل کرنے کے لئے، محققین نے اس بات کی تحقیقات کرنے کے لئے ایک مطالعہ کیا کہ کیا ملٹی وٹامن سپلیمنٹ عمر رسیدہ افراد میں غذائیت کے بائیومارکر کو بہتر بنا سکتا ہے.

تحقیق میں 68 سال یا اس سے زائد عمر کے 35 صحت مند مردوں کو شامل کیا گیا جن میں سے نصف کو ملٹی وٹامن سپلیمنٹ دیا گیا اور باقی نصف کو پلیسیبو دیا گیا۔ کسی بھی گروپ کو معلوم نہیں تھا کہ وہ کون سا علاج حاصل کر رہے ہیں ، اور انہیں مطالعہ کے دوران ڈاکٹر کے تجویز کردہ وٹامن ڈی کے علاوہ کوئی اور سپلیمنٹ لینے کی اجازت نہیں تھی۔

عمر رسیدہ

مطالعے کے آغاز میں، ٹیسٹ وں سے پتہ چلا کہ کئی عمر رسیدہ مردوں کو متعدد وٹامنز کی بہترین سطح نہیں مل رہی تھی، جس سے بہتری کی گنجائش کی نشاندہی ہوتی ہے. 6 ماہ کے مطالعہ کی مدت کے بعد ، سپلیمنٹ گروپ اور پلیسیبو گروپ کے مابین نمایاں فرق دیکھا گیا۔ ملٹی وٹامن حاصل کرنے والے افراد نے بہتر غذائی بائیومارکر کا مظاہرہ کیا ، جبکہ پلیسیبو لینے والوں نے ایسا نہیں کیا۔

مطالعے کے دوران ، پلیسیبو گروپ کے لئے مختص متعدد افراد میں خون کی غذائیت کے بائیومارکر میں کمی واقع ہوئی۔ اس سے پتہ چلتا ہے کہ وٹامنز اور کیروٹینائڈز کی سطح کو برقرار رکھنے کے لئے صرف کھانا کافی نہیں تھا۔ کیروٹینائڈز سرخ ، نارنجی ، اور پیلے پودوں کے سنتھیسائزڈ رنگ ہیں جو صحت میں مختلف کردار ادا کرتے ہیں۔ کچھ کیروٹینائڈز ، جیسے بیٹا کیروٹین ، وٹامن اے کا ایک اضافی ذریعہ فراہم کرسکتے ہیں۔

اگرچہ اس تحقیق میں بیماری کے خطرے کی پیمائش نہیں کی گئی لیکن خون کے سفید خلیات کو جسم کے مدافعتی نظام کے حصے کے طور پر آزمایا گیا۔ محققین کو یہ جان کر حیرت ہوئی کہ پلیسیبو لینے والے مردوں میں سیلولر آکسیجن کی کھپت میں کمی کا مظاہرہ کیا گیا ، جو سیل فنکشن کا اشارہ ہے۔ یہ کمی ملٹی وٹامن لینے والے مردوں میں نہیں دیکھی گئی ، جو سفید خون کے خلیات کے فنکشن اور وٹامن کی حیثیت کے درمیان تعلق کی نشاندہی کرتی ہے۔

ملٹی وٹامن سپلیمنٹ

شواہد سے پتہ چلتا ہے کہ بہت سے عمر رسیدہ مرد ممکنہ طور پر ہر روز ملٹی وٹامن لینے سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں ، حالانکہ ردعمل ہر شخص میں مختلف ہوسکتا ہے۔ یہ سمجھنا کہ ملٹی وٹامن سپلیمنٹ سے کون سب سے زیادہ فائدہ اٹھاتا ہے مستقبل کے مطالعات کے لئے اہم ہوگا جو بیماری کے خطرے کا اندازہ کرتے ہیں۔

آخر میں، صحت مند عمر رسیدہ مردوں پر اس 6 ماہ کے مطالعہ سے پتہ چلا ہے کہ روزانہ ملٹی وٹامن سپلیمنٹ غذائیت کے بائیومارکر کو بہتر بنا سکتا ہے اور سیلولر فنکشن پر مثبت اثر ڈال سکتا ہے. یہ نتائج افراد کو عمر کے ساتھ صحت مند رہنے میں مدد کرنے میں ملٹی وٹامنز کے ممکنہ فوائد کو اجاگر کرتے ہیں۔ تاہم ، یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ انفرادی ردعمل مختلف ہوسکتے ہیں ، اور اس بات کا تعین کرنے کے لئے مزید تحقیق کی ضرورت ہے کہ ملٹی وٹامن سپلیمنٹ سے کون سب سے زیادہ فائدہ اٹھائے گا۔

اگر آپ ایک عمر رسیدہ شخص ہیں جو اپنی غذائیت اور مجموعی صحت کو بہتر بنانے کے خواہاں ہیں تو ، اپنے معمول میں روزانہ ملٹی وٹامن شامل کرنے پر غور کریں۔ اپنی مخصوص ضروریات کے لئے صحیح خوراک اور تشکیل کا تعین کرنے کے لئے اپنے صحت کی دیکھ بھال فراہم کنندہ سے مشورہ کریں. یاد رکھیں ، ایک ملٹی وٹامن کو متوازن غذا کی جگہ نہیں لینا چاہئے ، لیکن یہ اس کی تکمیل کرسکتا ہے اور اضافی غذائی اجزاء فراہم کرسکتا ہے جو آپ کے باقاعدگی سے کھانے میں کمی ہوسکتی ہے۔

اپنی غذائیت اور سیلولر فنکشن کی حمایت کرنے کے لئے فعال اقدامات کرکے ، آپ اپنی مجموعی فلاح و بہبود کو بڑھا سکتے ہیں اور ممکنہ طور پر عمر سے متعلق صحت کے مسائل کے خطرے کو کم کرسکتے ہیں۔ صحت مند رہیں اور باخبر رہیں!

پسندیدہ مضامین

صحتروزانہ ملٹی وٹامن کا استعمال غذائی بایومارکرز کو بہتر بناتا ہے