25.9 C
Karachi
Friday, April 19, 2024

بہتر ناشتہ بہترین صحت

ضرور جانیے

یہ بات سب جانتے ہیں کہ (ڈیلی اردو پوائنث ۔ 14 نومبر 2023ء) ناشتہ دن کا سب سے اہم کھانا ہے۔ ناشتہ دراصل وہ غذا ہے جو ہر شخص صبح سویرے اپنا کام شروع کرنے سے پہلے کھاتا ہے۔ سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ ناشتہ کرنا کیوں ضروری ہے؟ تو ظاہر ہے، کھانا ہمارے جسم کا ایندھن ہے جس سے ہم توانائی حاصل کرتے ہیں. صبح ناشتہ کرنے سے ہمارے جسم کے میٹابولزم میں اضافہ ہوتا ہے جس سے نیند کے دوران کیلوریز جلانے کا سست عمل دوبارہ شروع ہوجاتا ہے۔ اور ہم تروتازہ ہیں اور اپنے کام میں مصروف ہیں۔

جو لوگ اسے چھوڑ دیتے ہیں انہیں دل کی بیماری سمیت کئی بیماریوں کا خطرہ ہوتا ہے۔

ناشتہ چھوڑنے کے بہت سے نقصانات ہیں۔ مثال کے طور پر جو لوگ ناشتہ نہیں کرتے ان میں ہارٹ اٹیک اور دل کی بیماریوں کا خطرہ 27 فیصد بڑھ جاتا ہے کیونکہ ناشتہ چھوڑنے سے جسم پر اضافی دباؤ پڑتا ہے اور بلڈ پریشر بڑھ جاتا ہے۔ ایسا کرنے سے انسان دل کی مہلک بیماریوں سے بچ سکتا ہے۔

ایک تحقیق کے مطابق ناشتہ نہ کرنے سے انسان کی ذہنی صلاحیتوں پر اثر پڑتا ہے۔ خاص طور پر یادداشت پر برا اثر پڑتا ہے اور بچے اس سے زیادہ متاثر ہوتے ہیں۔ ناشتہ نہ کرنے سے بھی کولیسٹرول پر برا اثر پڑتا ہے اور کولیسٹرول کی سطح بڑھ جاتی ہے۔ ذیابیطس کا خطرہ بھی بڑھ جاتا ہے، خاص طور پر خواتین میں ٹائپ ٹو ذیابیطس ہو سکتی ہے۔ صبح ناشتہ کرنے سے وزن بڑھنے سے بچا جاسکتا ہے جس کا مطلب ہے کہ موٹاپے کے امکانات کم ہوجاتے ہیں۔

ناشتے میں کون سی چیزیں استعمال کی جانی چاہئیں۔ اس بارے میں مختلف ماہرین کی مختلف آراء ہیں لیکن وہ سب اس بات پر متفق ہیں کہ ناشتے کی اشیاء میں کاربوہائیڈریٹس اور فائبر کا استعمال زیادہ ہونا چاہیے۔ غذائیں جو ضروری ہیں اور وہ کیا کر سکتے ہیں. ماہرین صحت کے مطابق کاربوہائیڈریٹس، فائبر اور پروٹین پر مشتمل مندرجہ ذیل اشیاء ناشتے کے لیے بہترین ہیں۔

دہی

دہی صدیوں سے ہمارے ناشتے کا سب سے اہم حصہ رہا ہے۔ لاہور کے لوگوں کی پسندیدہ غذائیں دہی، کلچہ اور لسی ہیں۔ دہی اور لسی کیلشیم سے بھرپور ہوتے ہیں اور اس میں پروٹین اور چربی بھی ہوتی ہے۔ اگر آپ وزن کم کرنا چاہتے ہیں تو اپنے ناشتے میں انگور شامل کریں۔ آپ اسے دہی کے ساتھ ملا سکتے ہیں کیونکہ انگور میں چربی پگھلانے والے اجزاء ہوتے ہیں اور یہ بلڈ شوگر لیول کو کم کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ ہے.

ناشتے میں کیلے کا استعمال کیا جانا چاہئے کیونکہ یہ کاربوہائیڈریٹ س کا اچھا ذریعہ ہیں اور آپ کو زیادہ دیر تک بھوک محسوس نہیں کریں گے۔ اگر آپ ناشتے میں دلیہ یا کارن فلکس وغیرہ کھاتے ہیں تو ایک کیلا کاٹ کر اس کے ساتھ ملا لیں۔ ذائقہ میں بھی بہتری آئے گی۔

انڈے

ماہرین ناشتے میں انڈے شامل کرنے کا مشورہ دیتے ہیں۔

اس سے قبل یہ خیال کیا جاتا تھا کہ انڈوں میں کولیسٹرول کی مقدار بہت زیادہ ہوتی ہے جو دل کو نقصان پہنچا سکتی ہے۔ بلڈ پریشر بھی بڑھ سکتا ہے لیکن حالیہ تحقیق کے مطابق انڈوں میں پایا جانے والا کولیسٹرول زیادہ نقصان دہ نہیں ہوتا اور انڈوں میں شامل پروٹین بلڈ پریشر کو کم کرسکتا ہے۔ پریشر کم ہوتا ہے جس سے دل کی بیماریاں بھی کم ہوتی ہیں۔ انڈوں میں موجود اینٹی آکسیڈنٹس کی وجہ سے کینسر اور دل کی بیماریوں کا خطرہ کم ہوجاتا ہے۔

اگرچہ انڈوں میں اینٹی آکسائیڈنٹس کی مقدار کھانا پکانے کے بعد آدھی رہ جاتی ہے لیکن پھر بھی یہ ان بیماریوں کے خلاف موثر ہے۔ انڈوں میں امینو ایسڈ انسانی ردعمل کی صلاحیت کو بہتر بناتے ہیں. شام کے وقت انڈے کھانے چاہئیں۔ انڈوں کو حاملہ خواتین کو استعمال کرنا چاہئے کیونکہ وہ کولین ، بی وٹامن جزو سے بھرپور ہوتے ہیں۔

یہ بچوں کی دماغی نشوونما کو بہتر بناتا ہے جبکہ یہ بچوں میں ذہنی امراض کا خطرہ بھی کم کرتا ہے۔

اناج

ناشتے میں اناج کھایا جانا چاہیے کیونکہ یہ وٹامنز، معدنیات، فائبر اور کاربوہائیڈریٹس کے ساتھ اینٹی آکسائیڈنٹس سے بھرپور ہوتے ہیں، یعنی اناج صحت کا خزانہ ہوتے ہیں۔ دل کی بیماریوں کا خطرہ کم ہوجاتا ہے۔

روزانہ ناشتے میں ایک پیالہ دلیہ کھانا صحت مند زندگی کا باعث بن سکتا ہے۔ جو لوگ ناشتے میں باقاعدگی سے اناج، براؤن چاول، مکئی، دلیہ اور جو کا استعمال کرتے ہیں وہ کئی بیماریوں سے محفوظ رہتے ہیں۔

ٹماٹر

ناشتے میں روزانہ پکے ہوئے ٹماٹر کا استعمال وزن میں حیرت انگیز کمی کا باعث بن سکتا ہے۔ ناشتے میں اس کا استعمال بھوک کو کم کرتا ہے۔

ٹماٹر میں موجود وٹامن سی جلد کے لیے بہت مفید ہے۔ یہ نہ صرف جلد کو تروتازہ رکھتا ہے بلکہ جلد کو دھوپ سے بھی بچاتا ہے۔ یہ دل کی بیماریوں اور کینسر سے بھی بچاتا ہے۔ اسی لیے اسے وہ کہتے ہیں: صبح سویرے ایک کاٹنا مرغی اور مچھلی سے بہتر ہے۔ یعنی صبح سویرے ایک کاٹنا بہت سی مرغیاں اور مچھلی کھانے سے بہتر ہے۔ لہٰذا صحت مند زندگی کے لیے ضروری ہے کہ ناشتہ کبھی نہ چھوڑیں۔

پسندیدہ مضامین

صحتبہتر ناشتہ بہترین صحت