29.9 C
Karachi
Saturday, February 24, 2024

اپنے بچوں کو غذائیت سے بھرپور غذا کھلانے کے لئے 5 تجاویز

ضرور جانیے

بہت سارے والدین ایک عام چیلنج سے گزرتے ہیں یعنی اپنے بچوں کو صحت مند اور غذائیت سے بھرپور کھانا کھلانا۔ بچوں کو کسی بھی ایسی چیز سے فطری نفرت ہوتی ہے جو سبز یا صحت مند ہے، ہے نا؟ اپنی بڑھتی ہوئی عمر میں بچوں کو ان کی مجموعی صحت اور تندرستی کے لئے مناسب مقدار میں غذائیت کی ضرورت ہوتی ہے۔ پھلوں سے لے کر سبزیوں تک، اناج اور دالوں تک، ہر ایک شے بچوں کو کوئی نہ کوئی فائدہ پہنچاتی ہے۔ اور اگر آپ اپنے بچوں کو اس طرح کے تمام صحت مند کھانے کھلانے کے لئے سخت جدوجہد کر رہے ہیں، تو ہمارے پاس ہمیشہ کی طرح آپ کی پشت ہے.

بچوں کو پلیٹ پر مختلف قسم کے ذائقے اور بناوٹ پیش کرنا ضروری ہے تاکہ وہ راغب ہوسکیں۔ اس کے علاوہ، بچوں کو کھانے کی منصوبہ بندی یا تیاری کے عمل میں بھی مشغول کرنا چاہئے تاکہ صحت مند کھانے کی طرف ان کے جوش و خروش میں اضافہ ہو. یہاں کچھ تجاویز ہیں جو بچوں کو صحت مند کھانا کھلانے میں مدد کرسکتے ہیں۔ ایک نظر ڈالیں:

صحت مند کھانے کو قابل رسائی رکھیں

یہ مشورہ دیا جاتا ہے کہ والدین کو مختلف قسم کے صحت مند ناشتے جیسے دھوئے اور کٹے ہوئے پھل، سبزیاں، اور پورے اناج کے کریکر، آسانی سے دستیاب اور بچوں کی پہنچ میں رکھنا چاہئے. اس سے بچوں کے لئے غذائی تغذیہ کے اختیارات حاصل کرنا آسان ہوجاتا ہے جب وہ بھوکے ہوتے ہیں اور انہیں غیر صحت مند اختیارات کے لئے جلدی کرنے کی ضرورت نہیں ہوتی ہے۔

پکوانوں کو تفریحی نام دیں

مضحکہ خیز اور پرکشش نام ہمیشہ بچوں کو محظوظ کرتے ہیں۔ پکوانوں اور اجزاء کو صحت مند کھانوں کو تخلیقی اور تفریحی نام دیں۔ یہ کھیل کود کا نقطہ نظر صحت مند کھانے کو زیادہ پرکشش بنا سکتا ہے۔ بچے اکثر اپنے کھانے کو ڈبونے سے لطف اندوز ہوتے ہیں. سبزیوں یا پورے اناج کے کریکروں کے ساتھ صحت مند ڈپس جیسے ہممس ، دہی پر مبنی ڈریسنگ ، یا گواکامول پیش کریں۔

ان کے حواس مشغول کریں

بچوں کو نئی غذاؤں کی تلاش اور تجربہ کرنے کے عمل میں شامل کریں. انہیں مختلف کھانوں کی بناوٹ اور ذائقوں کو چھونے ، سونگھنے اور بیان کرنے کی ترغیب دیں۔ اس کے علاوہ، کھانے کے دوران ان کی پریشانیوں کو کم سے کم کریں. اس سے بچوں کو کھانے کے ذائقے اور تجربے پر توجہ مرکوز کرنے میں مدد ملتی ہے ، جس سے ذہن نشین کھانے کو فروغ ملتا ہے۔

انہیں چھوٹے حصے کھلائیں

بچوں کو ہمیشہ نئے یا کم پسندیدہ کھانے کے چھوٹے حصے پیش کرنے چاہئیں۔ یہ دباؤ کو کم کرتا ہے اور بچوں کے لئے کچھ نیا کرنے کی کوشش کرنے کے لئے کم دباؤ بناتا ہے. خاص مواقع پر ، کوئی بھی صحت مند کھانے کو اسنیکس یا میٹھے جیسے کھانوں میں شامل کرنے کے لئے تخلیقی طریقوں کی کوشش کرسکتا ہے۔

زیادہ خاندانی کھانا کھائیں

جب بھی ممکن ہو، ایک ساتھ خاندان کا کھانا کھائیں. ایک خاندان کے طور پر کھانا صحت کھانے کے لئے ایک مثبت ماحول اور رول ماڈلنگ فراہم کرتا ہے. بچوں کو مختلف کھانوں کے فوائد کے بارے میں سکھانے کے لئے کتابیں ، ویڈیوز اور سرگرمیوں کا استعمال کریں۔ اس سے انہیں یہ سمجھنے میں مدد مل سکتی ہے کہ کچھ غذائیں ان کے جسم کے لئے کیوں اچھی ہیں۔

پسندیدہ مضامین

صحتاپنے بچوں کو غذائیت سے بھرپور غذا کھلانے کے لئے 5 تجاویز