15.9 C
Karachi
Thursday, February 22, 2024

آئرن اور دیگر معدنیات سے بھرپور 5 غذائیں

ضرور جانیے

آئرن سے بھرپور غذائیں کھانا ضروری ہے کیونکہ خون کے سرخ خلیات کے اہم جزو ہیموگلوبن کی تشکیل کے لیے آئرن ضروری ہے۔ آئرن مایوگلوبن کی پیداوار میں بھی مدد کرتا ہے ، جو پٹھوں کو آکسیجن فراہم کرتا ہے ، اور توانائی میٹابولزم اور مدافعتی افعال میں مدد کرتا ہے۔

آئرن کے استعمال کی اہمیت کو بہتر طور پر سمجھنے کے لئے ، غذائیت کے ماہر لوونیت بترا نے ان غذاؤں کی ایک فہرست کا ذکر کیا ہے جو جسم میں آئرن کی مقدار کو بڑھانے میں مدد کرسکتے ہیں:

 آمرنت (Amaranth)

اس خوردنی پتوں والے پودے کے بیج آئرن کے ساتھ ساتھ کیلشیم اور مینگنیز جیسے دیگر معدنیات کا ایک اچھا ذریعہ ہیں۔ اسے پکایا اور مختلف پکوانوں میں اناج کے متبادل کے طور پر استعمال کیا جاسکتا ہے۔

تل کے بیج

تل کے بیج آئرن سے بھی بھرپور ہوتے ہیں اور انہیں آسانی سے غذا میں شامل کیا جاسکتا ہے۔ انہیں بنس یا دیگر پکوانوں میں ٹاپنگ کے طور پر بھی استعمال کیا جاتا ہے۔ یہ کیلشیم اور میگنیشیم کے ساتھ ساتھ زنک سے بھی بھرپور ہوتے ہیں۔

چقندر کا ساگ

چقندر کے پتے نہ صرف انتہائی غذائیت سے بھرپور ہوتے ہیں بلکہ ان میں آئرن کی مناسب مقدار بھی ہوتی ہے۔ انہیں پالک جیسی دیگر پتوں والی سبزیوں کی طرح پکایا اور استعمال کیا جاسکتا ہے۔

کلونجی

یہ سیاہ بیج عام طور پر برصغیر اور مشرق وسطی کے کھانوں میں استعمال ہوتے ہیں۔ وہ نہ صرف پکوانوں میں ذائقہ شامل کرتے ہیں بلکہ دیگر صحت کے فوائد کے ساتھ آئرن بھی فراہم کرتے ہیں۔

سویابین

سویابین ایک پھلی ہے جو لوہے سے بھری ہوتی ہے۔ وہ پروٹین کا ایک مکمل ذریعہ بھی ہیں اور مختلف شکلوں میں کھائے جاتے ہیں.

لونیت بترا کہتے ہیں کہ آئرن سے بھرپور ان غذاؤں کو اپنی غذا میں شامل کرنے سے آئرن کی کمی کو روکنے اور دیگر ضروری معدنیات کی صحت مند کھپت کو یقینی بنانے میں مدد مل سکتی ہے۔

پسندیدہ مضامین

صحتآئرن اور دیگر معدنیات سے بھرپور 5 غذائیں